Pytanie do Min. Zdrowia- przesada z fobią przed wirusem

Otrzymałem. 

---------- Forwarded message ----------
From: Biuro Komunikacji <biurokomunikacji na s. mz.gov.pl>
Date: Thursday, November 25, 2021
Subject: RE: Pytanie do Min. Zdrowia- przesada z fobią przed wirusem
To: Adam Fularz <Adam na s. wieczorna.pl>


Dzień dobry,

Nie będziemy komentować zachowania indywidualnych osób.

Pozdrawiam

Agnieszka Pochrzęst-Motyczyńska

 

From: Adam Fularz <Adam na s. wieczorna.pl>
Sent: Wednesday, November 24, 2021 2:12 PM
To: Kancelaria Ministerstwa Zdrowia <kancelaria na s. mz.gov.pl>
Subject: Pytanie do Min. Zdrowia- przesada z fobią przed wirusem

 

Szanowni Państwo,

Czy ludzie aby nie ulegają hipochondrii, germofobii, mizofobii z powodu wirusa Sars-cov-2? Miałem jakiegoś wirusa dróg oddechowych ostatnio chyba w czwartek, bo rozbolało mnie gardło ok. 11-tej, ale przeszedłem chorobe w ciągu kilku godzin, bez stresu czy paniki. Po prostu dużo wody i dużo sportu. Tymczasem w mediach czytam wypowiedzi lekarzy dowodzące wg mnie przasady: "Ja jestem zaszczepiony trzema dawkami, moja żona także. Chodzimy w maseczkach po domu, cały czas działa takie urządzenie oczyszczające powietrze, dezynfekujemy ręce i codziennie robimy sobie testy - opowiadał"

 

 

Proszę MZ o komentarz,

Pozdrawiam,

Adam Fularz

Polish News Agency

Dol. Ziel. 24a, Ziel. Gora




--
null

Komentarze

Popularne posty