Wspomnienie dnia 8.1.2021

1. Tego dnia miałem lenia.  Trochę pisałem o ciekawostce jaką znalazłem. W okolicy było księstwo i opisywałem jego los po 1945 roku kiedy je znacjonalizowano. Znalazłem jakieś wyroki w sprawie odszkodowań za odebranie prawa do lenna.  Hmm. W mojej okolicy do 1945 dotrwał książę z prawem lenna do okolicy. 

2. Zgubiłem telefon komórkowy na pół dnia i czułem się jakby lepiej.  Miałem wrażenie że mam wreszcie chwilę czasu dla siebie.  Mój telefon zwykle często dzwoni.  

3. Tego dnia sporo odwiedzałem kolegów.  Jeden z nich ogląda telewizję ale mówi że nic mądrego w tym odbiorniku już nie ma.  Mówi ze specjalnie patrzy datę produkcji czy premiery filmu by nie trafić na nowe produkcje które jak mówi- są dosyć często infantylne i głupie.  I tak ogląda same kanały dokumentów a mimo to nie miał co nam pokazać gdy zasiedliśmy przed telewizorem.  Przełączał kanały. Filmy dokumentalne były infantylne.  Głupie.  Jak dla debili. Tezy i teorie jakie w nich pokazano- były podejrzane i naciągane. Było to tak rakowe że lepiej tego nie oglądać. 

Kiedyś chciałbym zrobić kanał telewizyjny ale jak widzę- dobór odpowiednich treści to już dzisiaj spory problem tej w zalewie treści o śmietnikowej jakości. 

Opr.  Adam Fularz na podstawie obserwacji naocznej


--
null

Komentarze

Popularne posty