Koronawirus: Skarga do Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego

Do Prezesa Rady Ministrów 
Mateusza Morawieckiego

List otwarty ze skargą na Ministra Zdrowia

Elo, dzień dobry.  

Wirusa u nas w mieście zgłaszałem do MZ dnia 26 listopada 2019 r. 

Panie Mateuszu. Czy zatrudnia Pan osoby kompetentne? Nie jestem pewien. Mam wrażenie że część Pana zespołu nie jest ogarnięta. Mam wrażenie że olano mnie w kancelarii Ministra Zdrowia gdy- przerażony frekwencją w filharmonii- zgłaszałem epidemię u nas w mieście. Takich spraw w tym ministerstwie jest więcej. Ja się z tymi ludźmi spieram w kilku elrmentatnych sprawach mimo że tylko obserwuję to ministerstwo z zewnątrz. Mam wrażenie że olano wybuch epidemii grypy. 
 
Pozdrawiam
Adam Fularz 
Redakcja Polish News Agency

Pierwszy list ze zgłoszeniem wysłany 26.11.2019 do Ministra Zdrowia. 


Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami 
A
Adam Fularz
do kancelaria
26 lis 2019Szczegóły
do MZ
Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami

Szanowni Państwo,
W Ziel. Górze na koncert w filharmonii ze 2-3 tygodnie temu przyszło bardzo mało osób, mimo że większość przychodzi zawsze bo ma abonamenty roczne. W Warszawie ktoś mi opowiadał że "pełnia poskładała ludzi"- gdy mówiłem o tym że wiele osób jest chorych. Dzisiaj słyszałem opinię o tym że "dziwny wirus" jest związany z gardłem i oskrzelami. Wiele osób jest chorych. 

W lokalnym szpitalu osoby ze szczepem bakterii Klebsielli pneumonia MGL- NDM-1 są już kładzione po rzekomym zarządzeniu dyr. szpitala na wszelkich oddziałach, a nie tylko na zakaźnym. Do redakcji zgłaszają się osoby zaniepokojone tym że osoby z koloniami bakterii Klebsielli pneumonia MGL- NDM-1 kładzie się na oddziale onkologicznym, gdzie osoby osłabione chemioterapią mogą łatwo zapaść na tenże szczep.  

Pozdrawiam
 

-- 
__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.


--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty