Wspomnienie dnia 14.2.2021

1. Nieco zaskoczony nowo odkrytymi trasami narciarskimi- jechałem na przełaj przez miejsca gdzie nigdy wcześniej nie byłem. Pod linią energetyczną wykarczowano krzaki. Gdy spadł śnieg, można tutaj jeździć. Ludzie wydawali się zaskoczeni widokiem snołbordera gdy mijałem ich "na pełnej petardzie" w tym nowoodkrytym miejscu do zjazdów. Jechałem snołbordem na randkę i nie chciałem się spóźnić. Nagłe opady śniegu spowodowały że można było przejechać nowymi szlakami z czego skrzętnie korzystałem. 

2. Randka? Wybraliśmy się na górę- którą oboje znaliśmy pod dwoma różnymi przedwojennymi nazwami. Powiedzmy że to była "Góra Bismarka" bo tak jest ona znana wśród lokalnej ludności, mając inną nazwę urzędową. Moja pani chciała mieszkać w górach, zabrałem ją na spacer by pokazać że jakieśtam górki w okolicy jednak są. 

3. Zadzwoniłem do kumpla. Płakał. Był sam. Jego laska go kilka dni temu rzuciła. 
--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty